Ghidul măiestriei campionilor

Nancymon
A fost util acest articol?
265 din 319 au considerat acest conținut util

Măiestria campionilor

Recompense


Măiestria campionilor

Ce este măiestria campionilor?

Sistemul măiestriei a fost creat pentru a răsplăti timpul investit de un jucător într-un anumit campion și măsoară evoluția jucătorului în funcție de aptitudinile sale. După fiecare victorie, jucătorul primește CP (puncte de campion) care se cumulează și deblochează nivele superioare de măiestrie cu campionul respectiv; pe parcurs, jucătorul primește și recompense. Cantitatea de CP acordată este puternic influențată de performanța echipei. O mențiune: rambursarea sau eliminarea unui campion din contul tău nu va reseta punctele de măiestrie ale campionului deja primite.

ATENȚIE: Dacă te muți pe alt server, punctele de măiestrie câștigate anterior se transferă odată cu contul tău. Poți afla mai multe informații despre transferul conturilor aici.


Deblocarea măiestriei campionilor

Nivelul tău de invocator trebuie să fie minim 5 pentru a debloca măiestria campionilor.

Toți campionii încep la nivelul de măiestrie 1, cu 0 CP (puncte de campion). Pe măsură ce joci și obții CP, ajungi la niveluri noi și deblochezi recompensele asociate fiecărui nivel. În profilul tău de invocator, poți vedea:

  • topul celor 3 campioni cu care joci cel mai des;
  • scorul măiestriei (suma tuturor nivelurilor tale pentru toți campionii deblocați);
  • campionii cu care ai ajuns cel mai aproape de măiestrie.

Ne aşteptăm ca jucătorii să ajungă la nivelul 5 după 15-30 meciuri. Ulterior vom debloca şi alte niveluri. Poți ajunge doar la nivelul 4 de măiestrie folosind campionii din rotația gratuită, cu excepția cazului când i-ai deblocat deja.

Atenție: Punctele de măiestrie a campionilor nu pot fi resetate.


Punctele de campioni (CP)

Vei primi puncte de campioni la sfârşitul meciului, în funcţie de campionul ales. Dacă strângi puncte de campion, vei putea atinge niveluri de măiestrie cu campionul respectiv (până la nivelul 5) și, pe parcurs, vei putea câștiga recompense. Numărul de puncte pe care îl primeşti depinde de felul în care ați jucat tu şi echipa ta, de durata meciului, de rezultat (victorie sau înfrângere), cât şi de câţiva alţi factori. La finalul fiecărui joc poți vedea câte CP ai câștigat.

Champion-Mastery-Guide_RO_1.jpg

ATENŢIE: Jocurile din trecut NU se iau în considerare pentru CP.

E de reținut și faptul că vei câștiga ceva mai multe CP dacă îți formezi o echipă prestabilită înainte de meci. Cu cât e mai mare echipa prestabilită, cu atât va crește şi bonusul. :)

Dimensiunea echipei prestabilite Multiplicator bonus
Grup de un jucător Fără bonus
Grup de doi jucători 2% din CP câștigate
Grup de trei jucători 4% din CP câștigate
Grup de patru jucători 6% din CP câștigate
Grup de cinci jucători 10% din CP câștigate

 

De exemplu, dacă te aliezi cu alți doi jucători (un total de 3 jucători pentru jocul prestabilit) și câștigi 25 CP la finalul jocului, vei primi o cantitate bonus de 4% din 25 CP, adică 1 CP. Astfel, în urma meciului vei câştiga suma totală de 26 CP.


Calificative

La sfârșitul jocului, dacă ții mouse-ul deasupra barei cu puncte de măiestrie pentru campioni, poţi vedea ce calificativ ţi-a fost oferit de noul sistem. Calificativele sunt oferite în funcţie de rezultatele pe care le-ai obţinut cu campionul jucat, în rolul şi, foarte important, în locul ales. De exemplu, Annie pe mijloc e diferită de Annie suport. Examinăm o serie de indicatori de performanţă, iar apoi îţi comparăm nivelul cu cel al celorlalţi jucători din regiunea ta care folosesc aceeaşi combinaţie de campion și poziţie.

Sistemul de calcul este bazat pe procente, deci dacă obţii un scor mare, înseamnă că te clasezi printre cei mai buni x% jucători care folosesc aceeaşi combinaţie de campion și poziţie.

Calificativele pe care le poți obține sunt:

S+, S, S-, A+, A, A-, B+, B, B-, C+, C, C-, D+, D, D-


Nivelurile 6 și 7 de măiestrie a campionilor

Dacă atingi minim calificativul S- cu campioni care au nivelul de măiestrie 5, vei câștiga jetoane de măiestrie. Combină aceste jetoane de măiestrie cu conținutul hextech din inventarul tău hextech pentru a atinge nivelurile de măiestrie 6 și 7! Iată detaliile pentru fiecare nivel:

  • Câștigi jetoane de măiestrie de nivelul 6 dacă obții calificativele S-, S sau S+ cu campioni cu care au atins deja nivelul de măiestrie 5. Combină două jetoane de măiestrie de nivelul 6 cu frântura hextech a respectivului campion, cu campionul permanent sau cu 500 esență de campion pentru a debloca nivelul de măiestrie 6.
  • Câștigi jetoane de măiestrie de nivelul 7 dacă obții calificativele S sau S+ cu campioni cu care au atins deja nivelul de măiestrie 6. Combină trei jetoane de măiestrie de nivelul 7 cu frântura hextech a respectivului campion, cu campionul permanent sau cu 600 esență de campion pentru a debloca nivelul de măiestrie 7.

Jetoanele de măiestrie, frânturile de campion și campionii permanenți folosiți la deblocarea măiestriei trebuie să fie toate legate de același campion, așa că, dacă vrei să atingi Nivelul de măiestrie 6 cu Quinn, va trebui să câștigi jetoane de măiestrie de nivelul 6 atingând nivelul S cu ea.

ATENȚIE: Poți câștiga jetoane cu nivelul de măiestrie 6 și 7 numai în jocurile standard și ranked din Riftul Invocatorului.


Ranguri

Fiecare nivel de măiestrie are și un rang specific rolului jucat, care va apărea la profilul tău. Titlurile sunt în funcție de rolul principal al unui campion, și nu de culoarul pe care joci cu acesta.

Asasin Luptător Mag
Oportunist
Măcelar
Ucigaş
Călău
Nălucă nimicitoare
Teroare tăcută
Îngerul morții
Bătăuș
Mercenar
Războinic
Veteran
Cavaler templier
Erou legendar
Zeul războiului
Ucenic
Iluzionist
Vrăjitor
Arhimag
Stăpân al elementelor
Forță de nestăvilit
Spirit atotputernic
Țintaș Suport Tanc
Ochitor
Trăgător
Vânător
Ochi de şoim
Țintaș expert
Maestrul preciziei
Spiritul agerimii
Susținător
Protector
Vindecător
Scut de neclintit
Mână dreaptă
Aliat indispensabil
Spirit ocrotitor
Scut uman
Brută
Gladiator
Matahală
Namilă de neclintit
Titan
Colos invincibil 


Moduri de joc eligibile

Măiestria campionilor este disponibilă în toate listele de așteptare până la nivelul 5 de măiestrie: Listele de așteptare normale (blind/draft) pentru Riftul Invocatorului, Pădurea Torsionată, listele de așteptare ranked, ARAM și toate modurile de joc temporare. Cu toate acestea, poți câștiga jetoane cu nivelul de măiestrie 6 și 7 numai în jocurile standard și ranked din Riftul Invocatorului.



Recompense

ATENȚIE: Dacă te muți pe alt server, punctele de măiestrie câștigate anterior se transferă odată cu contul tău. Poți afla mai multe informații despre transferul conturilor aici.

Niveluri de recompense

În funcție de nivel, jucătorul va primi diferite recompense pentru campionul în care atinge măiestria:

Nivel Recompensă
1 -
2 -
3 -
4 Animație cu insigna măiestriei, chenar pentru fereastra de încărcare, banner de anunț
5 Animație cu insigna măiestriei, chenar pentru fereastra de încărcare, banner de anunț

Acesta este doar începutul! Odată cu stabilizarea şi îmbunătăţirea sistemului, vom debloca noi categorii şi recompense!


Animația cu insigna măiestriei

Nivel de măiestrie necesar: 4 sau mai mult

Acesta este un fel de a demonstra, în timpul jocului, că ești expert în campionul tău. La fel ca și în cazul râsului, al dansului și al altor acțiuni făcute de campioni, animația este activată prin apăsarea unei taste. Poți vedea tasta aferentă în meniul de combinații de taste prestabilite, lângă acțiuni:

Champion-Mastery-Guide_RO_2.jpg

De asemenea, poți să folosești și o comandă de la tastatură pentru a activa animația. Apasă pe ''Enter'' pentru a vedea fereastra de comandă, apoi tastează “/masterybadge”.


Chenarul pentru ecranul de încărcare

Nivel de măiestrie necesar: 4 sau mai mult

Dacă ai deblocat această recompensă, în timpul ecranului de încărcare vei vedea un banner lângă ilustrația campionului tău. Această expunere a nivelului tău de măiestrie va fi vizibilă doar pentru jucătorii din echipa ta.

Champion-Mastery-Guide_RO_3.jpg


Bannerul de anunț

Nivel de măiestrie necesar: 4 sau mai mult

Un banner va apărea sub anunțul de asasinat multiplu din joc dacă:

  • un inamic a fost ucis de tine sau de un coechipier;
  • cel care a comis asasinatul joacă un campion de nivelul 4 sau mai mult.
Champion-Mastery-Guide_RO_4.jpg

 

A fost util acest articol?
265 din 319 au considerat acest conținut util